Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij
Zobacz wszystkie
Wróć do kategorii

Jak założyć konto w serwisie i jak się zalogować

  1. Uzupełnij wymagane przez system dane osobowe i dane szkoły w której uczysz.
  2. Twój adres e-mail będzie Twoim loginem do serwisu staffroom.pl
  3. Zapisz hasło, które wprowadzisz dwukrotnie podczas rejestracji
  4. Dane szkoły, w której uczysz pobierz automatycznie poprzez wpisanie nr Regon szkoły lub znajdź szkołę wyszukując ją z rozwijanych kolejno pól. Kiedy nie możesz znaleźć swojej szkoły na liście rozwijanej w polu „Nazwa Szkoły” wybierz ostatnią pozycję na liście rozwijanej „SZKOŁA ALEKSANDRA MACMILLANA” i dokończ proces rejestracji.
  5. Zaakceptuj wszystkie wymagane pola
  6. Zatwierdź założenie konta
  7. Aktywuj konto za pomocą linka, który zostanie automatycznie przesłany na Twój adres e-mail
  8. Zaloguj się do systemu używając adresu e-mail jako loginu i zapisanego hasła
  9. Hasło się zgubiło? Skorzystaj z opcji Przypomnij hasło. Zostanie wysłana wiadomość na Twój adres email z dalszymi instrukcjami